Kraj

"Dobre Wnętrze" w wersji 3D

Wizualizacje wnętrz w trójwymiarze to nowa propozycja magazynu "Dobre Wnętrze". W piśmie pojawiły się także reklamy w wersji 3D.

Miesięcznik “Dobre Wnętrze”, wydawany przez Murator SA, przygotował specjalną edycję magazynu w technologii 3D. Największe sesje zdjęciowe wnętrz prezentowanych w listopadowym wydaniu zostały wykonane w systemie trójwymiarowym. W takiej formie pokazała się także większość reklamodawców tego numeru. Do pisma zostały dołączone także okulary umożliwiające zobaczenie efektu trójwymiarowego obrazu.

Wszystkie sesje 3D zostały wykonane specjalnie dla “Dobrego Wnętrza”. Zrealizowali je Krzysztof Gajewski i Maciej Szal z 3dphoto.com.pl oraz należąca do Muratora agencja reklamowa Pentagon Media Team.

Ceny reklam w tym wydaniu nie zostały zmienione. Reklamodawcy, którzy zdecydowali się na reklamę 3D, musieli tylko dodatkowo opłacić przygotowanie samego layoutu w tym formacie. Sponsorem okularów dołączonych do całego nakładu listopadowego “Dobrego Wnętrza” jest firma Flügger. Jego nakład wynosi ok. 38 tys. egz.

Pismu towarzyszy promocja w wybranych tytułach prasowych i internecie. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie wydawca odpowiada we własnym zakresie.