Kraj

Maspex powalczy na rynku sosów

Zmierzy się na nim m.in. z Agros Novą, Heinzem i Unileverem.


Maspex powalczy na rynku sosów
Grupa Maspex Wadowice debiutuje z marką Lubella (dotychczas obecną w segmencie makaronów) w kategorii gotowych sosów mokrych (w słoikach). Do sprzedaży trafiły właśnie sosy Lubella do makaronów w trzech najpopularniejszych smakach: sos bolognese, sos pomidorowy z grzybami oraz sos pomidorowy z warzywami.

Obecnie głównymi graczami na rynku mokrych sosów gotowych są m.in.: Agros Nova (Łowicz), Heinz Polska (Pudliszki), Unilever Polska (Knorr).

– Sosy to produkty, które w naturalny sposób uzupełnią naszą ofertę makaronów – są świetnym dodatkiem, produktem komplementarnym. To kategoria, która w Polsce się rozwija i jest perspektywiczna – mówi Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w dziale public relations Grupy Maspex Wadowice. Według danych ACNielsena rynek ten wart jest 170 mln zł i rośnie w ujęciu ilościowym ok. 7 proc. rok do roku.

Sosy Lubella dostępne są w słoikach 500 g, w handlu nowoczesnym i tradycyjnym. Na razie nie będą wspierane samodzielną kampanią reklamową. – Produkt wspieramy marką Lubella, która jest  najbardziej znana w kategorii makaronów – mówi Dorota Liszka. Obecnie trwa kampania i promocja konsumencka makaronów tej marki.