Idea kampanii opiera się na konkluzji, że jedną z najskuteczniejszych metod wykrywania raka piersi jest ich regularne badanie przez kobiety we własnym zakresie.
Koncept kreatywny pokazuje, że każda kobieta z natury wyposażona jest w “urządzenie”, które skutecznie pomaga w wykrywaniu wczesnego stadium choroby – własną dłoń. Ogłoszenia do prasy, która jest głównym medium w tej kampanii, utrzymane są w charakterze prostej instrukcji, mają oszczędną formę, ale jednocześnie są wyraźnie osadzone w kategorii beauty.
– Projekty tego typu nie należą do standardowego zakresu naszej współpracy z klientem. Odpowiadamy za implementację kampanii globalnych w regionie EMEA i tworzenie kampanii o zasięgu regionalnym (na kilku rynkach), tym bardziej więc cieszy nas fakt, że brytyjski klient zaprosił nas do swojego lokalnego projektu i finalnie wybrał naszą propozycję – mówi Justyna Bublijewska, regional account director nadzorująca z ramienia agencji obsługę Avonu w regionie EMEA.
Reklamy pojawiły się w listopadowych wydaniach brytyjskich magazynów, m.in.: “Marie Claire”, “Easy Living”, “OK Magazine”, “Hello”.