Agencja interaktywna Artegence przygotowała dla marki Wedel kampanię wizerunkową nowych smaków czekolad Owocowe Duety. Elementem angażującym internautów jest prosta gra, w której w jak najkrótszym czasie trzeba znaleźć pary takich samych owoców ukrytych pod tabliczkami czekolady. Gra jest emitowana w największych polskich portalach, jest również dostępna na stronie internetowej www.wedel.pl/Splash/”Wedel.pl.
Gra podkreśla unikatową cechę czekolad z serii Owocowe Duety – dwa owocowe smaki w jednej tabliczce, w oddzielnych kostkach. Nowe smaki to: pomarańcza i mango oraz żurawina i brzoskwinia. Internauci, którzy zdobędą największą liczbę punktów w jak najkrótszym czasie, mogą wygrać nagrody, m.in. zestawy pięciu czekolad Owocowe Duety. Trzy osoby, które na pytanie „Co według Ciebie jest najfajniejsze w owocowych duetach?” udzielą najbardziej oryginalnej odpowiedzi, otrzymają iPada.
Banner, na którym jest umieszczona gra w szukanie Owocowych Duetów, umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi informacjami nt. nowych produktów, a także pozostałymi elementami kampanii – na bannerze można obejrzeć spot telewizyjny, w którym Owocowe Duety są przedstawione jako… tancerze. Banner odsyła również do fan page’a marki Wedel w Facebooku.
Celem działań jest zbudowanie świadomości unikatowej oferty marki Wedel oraz zachęcenie do spróbowania nowych smaków Owocowych Duetów. Grupą docelową kampanii są ludzie w wieku 25-35 lat, którzy szukają różnorodności w słodyczach. Artegence odpowiada za przygotowania kreacji i realizację działań. To pierwszy projekt zrealizowany przez agencję dla Wedla.