Kraj

Artegence po raz pierwszy dla Wedla

Agencja przygotowała projekt wspierający Owocowe Duety.

Artegence po raz pierwszy dla Wedla
Agencja interaktywna Artegence przygotowała dla marki Wedel kampanię wizerunkową nowych smaków czekolad Owocowe Duety. Elementem angażującym internautów jest prosta gra, w której w jak najkrótszym czasie trzeba znaleźć pary takich samych owoców ukrytych pod tabliczkami czekolady. Gra jest emitowana w największych polskich portalach, jest również dostępna na stronie internetowej www.wedel.pl/Splash/”Wedel.pl.

Gra podkreśla unikatową cechę czekolad z serii Owocowe Duety – dwa owocowe smaki w jednej tabliczce, w oddzielnych kostkach. Nowe smaki to: pomarańcza i mango oraz żurawina i brzoskwinia. Internauci, którzy zdobędą największą liczbę punktów w jak najkrótszym czasie, mogą wygrać nagrody, m.in. zestawy pięciu czekolad Owocowe Duety. Trzy osoby, które na pytanie „Co według Ciebie jest najfajniejsze w owocowych duetach?” udzielą najbardziej oryginalnej odpowiedzi, otrzymają iPada.

Banner, na którym jest umieszczona gra w szukanie Owocowych Duetów, umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi informacjami nt. nowych produktów, a także pozostałymi elementami kampanii – na bannerze można obejrzeć spot telewizyjny, w którym Owocowe Duety są przedstawione jako… tancerze. Banner odsyła również do fan page’a marki Wedel w Facebooku.

Celem działań jest zbudowanie świadomości unikatowej oferty marki Wedel oraz zachęcenie do spróbowania nowych smaków Owocowych Duetów. Grupą docelową kampanii są ludzie w wieku 25-35 lat, którzy szukają różnorodności w słodyczach. Artegence odpowiada za przygotowania kreacji i realizację działań. To pierwszy projekt zrealizowany przez agencję dla Wedla.