Kraj

Max Weber i Young & Rubicam Brands partnerami "SEM Specialist"

Powstał magazyn na temat marketingu w wyszukiwarkach.

Max Weber i Young & Rubicam Brands partnerami "SEM Specialist"
Na rynku debiutuje “SEM Specialist” – magazyn na temat marketingu w wyszukiwarkach. Pismo wydawane jest jako kwartalnik. Magazyn skierowany jest do agencji interaktywnych oraz większych firm, które mają samodzielne działy marketingu.

Redaktorem naczelnym został Leszek Wolany, który ma kilkuletnie doświadczenie w branży. Tworzył od podstaw usługę SEM w Infinity Group, zarządzał działem SEM w Hypermedia (Isobar Polska) oraz przygotowywał strategiczno-doradcze podeście do marketingu w wyszukiwarkach i łączenie go z innymi formami e-marketingu w Max Weber.

Wydawcą magazynu jet sam Leszek Wolany i jego firma Duarte.

– Główne cele periodyku to edukacja rynku w obszarze efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach oraz pokazywanie jego możliwości m.in. poprzez prezentację sprawdzonych rozwiązań – podkreśla Leszek Wolany. – Chcemy w ten sposób stymulować rozwój tego sektora rynku i pokazać, że SEM jest jedną z najskuteczniejszych form promocji w internecie – dodaje.

Partnerem magazynu jest agencja Max Weber z grupy Young & Rubicam Brands.