Urząd Regulacji Energetyki pod hasłem “Masz wybór – i Ty możesz zmienić sprzedawcę prądu” prowadzi kampanię informacyjną, której celem jest zachęcenie Polaków do zmiany dostawcy energii elektrycznej.
W ramach kampanii w TVP2 w serialu “M jak miłość” pojawił się wątek zmiany dostawcy prądu (w miniony poniedziałek). W jednej ze scen jedna z bohaterek (Małgosia grana przez Joannę Koroniewską) przychodzi z korespondencją do domu. Znajduje wśród niej ulotkę URE informującą o możliwości zmiany sprzedawcy energii. Próbuje przekonać do tego męża. Wątek ma być kontynuowany w kolejnym odcinku serialu, którego emisję zaplanowano na środę 27 października br.
Edukacyjny wątek w “M jak miłość” jest kontynuacją kampanii URE, która wystartowała w lipcu br. W jej ramach na ulicach polskich miast pojawiły się billboardy z hasłami “Prąd to też towar”. O prawach do zmiany sprzedawcy prądu informowały bakłażanowe puszki z prądem 220 V.
Uzupełnieniem działań outdoorowych były reklamy radiowe. Za kreację kampanii i dobór mediów odpowiada agencja DSK.