Kraj

HSBC rusza z mocną odsłoną reklamową

Bank nakłania do oszczędzania i pomnażania pieniędzy z myślą o przyszłości.

HSBC Bank Polska rusza z intensywną telewizyjno-prasowo-internetową kampanią reklamującą produkty depozytowe i inwestycyjne.  

Reklamy HSBC bazują na komunikacji, że decyzje finansowe, jakie podejmujemy, będą rzutowały na przyszłość – naszą i naszych bliskich.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlU-h8s2rbfo%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bank promuje w ten sposób rachunek oszczędnościowy Super Saver, Plan Inwestycyjny oraz fundusze inwestycyjne HSBC World Selection, które uzupełniają dotychczasową ofertę banku – pakiety HSBC Premier (dla zamożnych) oraz HSBC Advance (dla średnio zamożnych).

Spot reklamowy w ciągu najbliższego miesiąca będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i kanałach tematycznych. Reklamy będą też zamieszczane w dziennikach (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Dziennik Gazeta Prawna”, “Puls Biznesu”, “Parkiet”, “Metro”), tygodnikach (“Polityka”, “Wprost”, “Newsweek”, “Przekrój”), magazynach biznesowych (“Forbes”, “Harvard Business Review”, “Manager”) oraz lifestyle’owych (“Elle Deco”, “Voyage”, “Men’s Health”, “Twój Styl”, “National Geographic”) oraz w internecie (kampanie odsłonowa oraz performancemarketingowa).

Kreację przygotowała agencja reklamowa JWT, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.