Kraj

Z Nomi do Unilevera

Katarzyna Ładniak-Grońska nowym brand managerem w Unileverze.

Katarzyna Ładniak-Grońska została CEE junior brand managerem w Unilever Polska – wynika z naszych informacji. Odpowiada za opracowanie konceptów nowych produktów wraz z opracowaniem planu wprowadzenia produktów na rynki CEE (marketing miks, ATL, BTL). Do jej obowiązków należą również: praca nad recepturą z R&D, layoutami opakowań w ramach launchu i relaunchu produktów, analiza rynku i konkurencji, współpraca z agencją badań rynku, zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego w zakresie współprowadzonej marki oraz współpraca z domem mediowym, agencjami marketingowymi i działami marketingu lokalnego krajów CEE.

Katarzyna Ładniak-Grońska przez ostatnie dwa lata była junior brand managerem sieci sklepów Nomi. Odpowiadała m.in. za kampanie ATL (prasa, radio, outdoor, internet, współuczestnictwo w projekcie TV) i BTL (konkursy, cross-promocje, POS, ambient) mające na celu wsparcie sprzedaży i budowanie wizerunku marki Nomi.

Zajmowała się również koordynacją i egzekucją kampanii marketingowych w zakresie otwarć nowych sklepów sieci handlowej i wsparcia lokalnego dla sklepów. W latach 2006-2008 w Tchibo Coffee Service Polska była najpierw junior brand managerem, a potem brand managerem marki Tchibo.