Kraj

Kompania Piwowarska startuje z promocją wspartą kampanią

2 listopada rozpoczyna się promocja piwa Lech Premium.

Kompania Piwowarska startuje z promocją wspartą kampanią

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na początku listopada rozpocznie się kampania reklamowa, która będzie zachęcać konsumentów do wyboru zimnego Lecha na domowe party. Promocja konsumencka piwa Lech Premium pt. “Zielone światło dla domówki” rozpocznie się 2 listopada i potrwa do 21 grudnia 2010 r.

W sklepach na terenie całego kraju na konsumentów czekać będą dwa mechanizmy promocyjne. Za zakup określonej liczby piw Lech będzie można otrzymać zdrapkę konkursową w kształcie zawieszki na drzwi. Umieszczony na niej kod będzie można wysłać SMS-em pod podany numer telefonu bądź też wprowadzić na stronie www.lech.pl

Każdego dnia przez 50 dni trwania promocji 60 osób będzie mogło wygrać m.in. 50 puszek Lecha Premium. Ponadto w części sklepów konsumenci będą mogli zbierać własne zestawy na domowe party, otrzymując szklanki, kubełki do lodu i lodowe otwieracze jako gwarantowane nagrody przy zakupie sześciu piw.

Promocję “Zielone światło dla domówki” wesprą działania komunikacyjne prowadzone m.in.:
w telewizji, na outdoorze, w internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS). W spocie telewizyjnym wykorzystana zostanie znana już z letniej reklamy telewizyjnej piwa lodowo-imprezowa ciężarówka pełna zimnego Lecha, która tym razem przyjedzie bezpośrednio na domówkę.

Pojawią się też ogromne siatki z truckami 3D, które zostaną rozwieszone w ośmiu wybranych miastach Polski. Motywem przewodnim kampanii jest zielony kogut jako symbol pogotowia zimnego Lecha.

Autorem kreacji ATL (spot, outdoor) jest agencja Grandes Kochonos. Działania w internecie prowadzi Artegence. Obsługą konkursu konsumenckiego zajmuje się agencja Afekt. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.