Na początku listopada rozpocznie się kampania reklamowa, która będzie zachęcać konsumentów do wyboru zimnego Lecha na domowe party. Promocja konsumencka piwa Lech Premium pt. “Zielone światło dla domówki” rozpocznie się 2 listopada i potrwa do 21 grudnia 2010 r.
W sklepach na terenie całego kraju na konsumentów czekać będą dwa mechanizmy promocyjne. Za zakup określonej liczby piw Lech będzie można otrzymać zdrapkę konkursową w kształcie zawieszki na drzwi. Umieszczony na niej kod będzie można wysłać SMS-em pod podany numer telefonu bądź też wprowadzić na stronie www.lech.pl
Każdego dnia przez 50 dni trwania promocji 60 osób będzie mogło wygrać m.in. 50 puszek Lecha Premium. Ponadto w części sklepów konsumenci będą mogli zbierać własne zestawy na domowe party, otrzymując szklanki, kubełki do lodu i lodowe otwieracze jako gwarantowane nagrody przy zakupie sześciu piw.
Promocję “Zielone światło dla domówki” wesprą działania komunikacyjne prowadzone m.in.:
w telewizji, na outdoorze, w internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS). W spocie telewizyjnym wykorzystana zostanie znana już z letniej reklamy telewizyjnej piwa lodowo-imprezowa ciężarówka pełna zimnego Lecha, która tym razem przyjedzie bezpośrednio na domówkę.
Pojawią się też ogromne siatki z truckami 3D, które zostaną rozwieszone w ośmiu wybranych miastach Polski. Motywem przewodnim kampanii jest zielony kogut jako symbol pogotowia zimnego Lecha.
Autorem kreacji ATL (spot, outdoor) jest agencja Grandes Kochonos. Działania w internecie prowadzi Artegence. Obsługą konkursu konsumenckiego zajmuje się agencja Afekt. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.