Artykuły weekendowe

Yoskine w dojrzałej oprawie

Anna Maria Jopek i Urszula Dudziak wierne swoim ideałom.

Konferencja pod hasłem “Wierna swoim ideałom” poświęcona nowej serii Yoskine (Dax Cosmetics) dla kobiet po 60. roku życia rozpoczęła nowy cykl działań marki.

Indywidualizm, własna droga, konsekwencja, świadomość siebie, dojrzałość, ale też kobiecość, klasa, intymność, pozytywne emocje – to wartości, o których opowiadały dwie artystki zaproszone do udziału w konferencji: Anna Maria Jopek (która jest twarzą marki Yoskine) i Urszula Dudziak.

– Najważniejsze dla mnie jest ukochanie życia, to esencja każdego mojego działania, moja gwiazda przewodnia od rana do wieczora – mówi Urszula Dudziak o swoich wartościach życiowych. – Ideały, do których dążę, to dostać od życia jak najwięcej doświadczenia, dzielić się nim z innymi, pomagać, dobrze doradzać, łamać stereotypy – dodaje.



Yoskine w dojrzałej oprawie