Kraj

Grupa TP bez kierownika ds. ATL i BTL

Dorota Rakowska, dotychczasowa kierownik ds. ATL i BTL w Grupie Telekomunikacji Polskiej, rozstała się z firmą.

Dorota Rakowska, która od 2006 r. była kierownikiem ds. ATL i BTL w marketingu Grupy Telekomunikacji Polskiej, rozstała się z firmą. TP nie komentuje powodów tej decyzji.

To kolejna zmiana personalna w marketingu TP w ostatnim czasie. Wczoraj informowaliśmy, że z TP SA rozstał się Arkadiusz Marszałek, który od połowy 2008 r. był dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy Telekomunikacji Polskiej. Jego obowiązki przejmie Iwona Chrzanowska-Wójcik, dotychczas kierownik działu planowania i zakupu mediów (patrz MMP24 z 04.11 br.).

Kto przejmie obowiązki Doroty Rakowskiej – na razie nie wiadomo.

Rakowska z Grupą TP była związana od początku 1991 r. Zaczynała jako specjalistka ds. reklamy w PTK Centertel, operatorze sieci Orange (wcześniej Idea). Następnie awansowała na stanowisko asystenta brand managera i junior brand managera. W czerwcu 2004 r. przeszła do wydawnictwa Edipresse Polska, gdzie została project managerem “Przekroju”. Do Grupy TP powróciła na początku 2006 r.

Jak informuje TP, odejścia Marszałka i Rakowskiej to jedyne zmiany na kierowniczych stanowiskach w marketingu grupy w ostatnim czasie.