Stock Polska (d. Polmos Lublin), producent m.in. wódki marki Stock Prestige, przygotował świąteczną promocję konsumencką, w której do wygrania jest 50 zegarków ekskluzywnej marki Hugo Boss.
W sklepach właśnie pojawiła się limitowana seria Stock Prestige, która opatrzona jest specjalnymi zawieszkami informującymi o tym konkursie. Losowania będą odbywać się codziennie przez najbliższe 50 dni (od 5 listopada do 24 grudnia br.).
Wybierając nagrody do konkursu, marketer chciał podkreślić image premium swojej marki wódki: – Proponując konsumentom nasz produkt premium, nawiązaliśmy współpracę z marką, która jest synonimem uznanej renomy, określonego stylu życia i która idealnie łączy się z naszą filozofią doskonałej jakości – mówi Paweł Wałach, brand manager Stock Polska.
Dokładny mechanizm konkursu opisany jest na stronie konkursowej oraz w materiałach reklamowych w wybranych punktach sprzedaży w całym kraju.
Organizatorem konkursu jest agencja Pixelmakers, a za materiały POS odpowiada agencja reklamowa Koledzy.