Kraj

Nowy portal Inforu będzie korzystał z social mediów

Agencja Vanguard PR zajmie się promowaniem marki serwisu Student.infor.pl.

Agencja Vanguard PR rozpoczęła współpracę z firmą Infor PL, w ramach której będzie odpowiedzialna za działania promocyjne nowej marki serwisu Student.infor.pl. Jest to projekt kierowany do studentów, absolwentów oraz młodzieży, która dopiero szuka i przygotowuje się do studiowania.

Strategią portalu jest zebranie wszystkich potrzebnych informacji w jednym miejscu, zarówno tych dotyczących samych uczelni, kierunków, jak i rynku pracy, kultury, rozrywki oraz zagadnień ekonomiczno-biznesowych.

Do zadań agencji będą należeć działania z zakresu social mediów, prowadzone w Facebooku, Nk.pl oraz Goldenline, WoMM, akcje specjalne, konkursy oraz media relations. Budżet został zdobyty bez przetargu, a umowa obowiązuje do lutego 2011 roku.