M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Relaunch Lirene z folacyną

Joanna Dziwisińska | 15 listopada 2010, 06:00

Właściciel marki Lirene kończy proces porządkowania portfolio i odświeża najbardziej popularną linię kremów z folacyną.

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza na rynek odświeżoną linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy z folacyną marki Lirene.

To ostatnia seria tego brandu, która przechodzi relaunch. Proces odświeżania oferty tej marki zaczął się w marcu br.

Wtedy też wprowadzono nowy układ linii produktów dopasowanych do rodzaju skóry (normalna i mieszana, wrażliwa i alergiczna, naczynkowa, sucha i bardzo sucha, mieszana i tłusta oraz dodatkowo gama oczyszczająca). Zmieniono także opakowania.

Linia z folacyną, która jest najlepiej sprzedającą się serią kremów tej marki, także zyskała nową szatę graficzną. Opracowana została przez własne studio graficzne spółki.

W przyszłym roku marketer planuje działania reklamowe promujące odświeżoną linię z folacyną. Przy opracowaniu i przeprowadzaniu kampanii Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" współpracuje z agencją Opus B i Starcomem.

Według danych firmy udziały wartościowe marki Lirene w kremach do pielęgnacji twarzy wynoszą ok. 8,4 proc., co daje jej trzecią pozycję w tej kategorii. Na pierwszej pozycji jest Nivea, za nią plasuje się Ziaja. Wartość udziałów poszczególnych marek nie została podana.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,