Kraj

BGŻ daje podwyżki [WIDEO]

Teraz nie tylko pracownicy banku, ale także jego klienci mogą liczyć na podwyżki.

BGŻ daje podwyżki [WIDEO]
Wystartowała kampania reklamowa Banku BGŻ promująca nowe, konkurencyjne na rynku bezpłatne Konto z Podwyżką. Daje ono możliwość uzyskania premii w wysokości nawet 600 zł rocznie.

Kampania, która potrwa do 19 grudnia br., będzie prowadzona głównie w telewizji i internecie. Dodatkowo realizowane będą działania regionalne obejmujące swym zasięgiem m.in.: kampanię outdoorową w wybranych miastach w Polsce, reklamę na autobusach oraz prasę i radio lokalne.

– Pomysł kreatywny kampanii opiera się na pokazywaniu w humorystyczny sposób sytuacji z miejsc pracy, gdzie pracownicy nie przykładają się do swoich obowiązków i tym samym nie mogą liczyć na podwyżkę – opisuje Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej. – Jednak, otwierając konto w Banku BGŻ, i tak podwyżkę dostaną – dodaje.

Elementem kampanii jest także konkurs w YouTube “Podwyżka na bank”, w którym autorzy najlepszych filmów reklamowych prezentujących koncept kreatywny kampanii otrzymają nagrody pieniężne: nagrodę główną: 100 tys zł, a także pięć nagród po 10 tys. zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FF4ERlU3rh5o%22%7D
Autorem kreacji kampanii jest agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa.