Kraj

CAM Media osiągnął 41 mln zł przychodu po trzech kwartałach

Spółka wypracowała w III kwartale br. 14,1 mln zł przychodu i 0,45 mln zł zysku netto.

Kwotę 40,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, a więc o 57 proc. więcej niż rok wcześniej, osiągnęła spółka mediowa CAM Media od stycznia do września br. Zysk netto spółki w tym okresie wyniósł 519 tys. zł, czyli o 11,9 proc. więcej niż rok temu.

W samym III kwartale br. CAM Media wypracowały 14,1 mln zł przychodów (rok wcześniej – 12,15 mln zł), a skonsolidowany zysk netto spółki wyniósł 0,45 mln zł (rok wcześniej – 1,86 mln zł). Plan ponad 20-proc. wzrostu sprzedaży w 2010 roku władze spółki oceniają tym samym jako niezagrożony.

Grupa CAM Media działa m.in. w segmencie reklamy OOH i na rynku reklamy internetowej, gdzie pod koniec ub.r. przejęła sieć internetową Ad-Vice.