M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse w P&G

Beata Goczał | 18 listopada 2010, 06:00

Menedżerowie koncernu poszerzają kompetencje.

Marek Tomalak, associate brand manager, awansował w centrali Procter & Gamble International Operations w Genewie – wynika z naszych informacji. Obecnie jako brand manager odpowiada za marki Tide, Vizir i Alo na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej.

Dotąd jako associate brand manager odpowiadał za marki środków piorących Vizir i Tide w krajach Europy Środkowej. Zajmował się współtworzeniem i wdrażaniem strategii marek, wprowadzaniem inicjatyw produktowych, tworzeniem i planowaniem komunikacji ATL. Zarządzał też projektami i koordynował prace poszczególnych zespołów.

Do zmian zakresu kompetencji doszło też w polskim oddziale P&G. Rafał Kochański, dotychczasowy brand manager skin care odpowiedzialny za markę Olay na rynku polskim, poszerzył zakres swoich obowiązków.

Teraz jako brand manager odpowiada też za kategorię colorants i styling, zarówno na rynku polskim, jak i w krajach bałtyckich. Opiekuje się, oprócz Olay, takimi markami, jak: Wellaton, Londa, Safira, Wellaflex, Wella Forte i ShockWaves.

Z kolei Małgorzata Kosieradzka w strukturach P&G odpowiada teraz za wprowadzenie na polski rynek marki Dreft. Kosieradzka dotąd jako associate brand manager odpowiadała za kategorię household care w krajach bałtyckich. Oprócz Drefta zajmuje się też takimi brandami, jak: Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Fairy i Ariel Professional.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,