M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Izrael wydał na reklamę w Polsce 2 mln zł

Beata Goczał | 18 listopada 2010, 06:00

Szeroko zakrojoną kampanię wspiera roadshow z udziałem przedstawiciela Ministerstwa Turystyki tego kraju.

W Warszawie, Krakowie, Katowicach i Łodzi rozpoczęła się kampania reklamowa promująca Izrael jako atrakcyjną destynację turystyczną. Reklamy Izraela pojawiły się na ponad 200 billboardach oraz w radiu, prasie i internecie.

Uzupełnieniem działań promocyjnych jest roadshow, podczas którego przedstawiciel Ministerstwa Turystyki Izraela Yehuda Shen spotka się z biurami podróży w największych miastach Polski, przedstawiając możliwości biznesowe swojego kraju.

Kampania reklamowa promująca Izrael potrwa do lutego 2011 r. Wartość całej kampanii wynosi około 2 mln zł.

Czytaj więcej na temat: