M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever przejmie część biznesu Sary Lee

Marzenna Reyher | 18 listopada 2010, 06:00

UE wydała zgodę na przejęcie europejskiego biznesu środków czystości i higieny osobistej Sara Lee Corporation przez Unilevera. Transakcja jest warta 1,2 mld euro.

W wyniku transakcji Unilever wzbogaci swoje portfolio o takie marki z kategorii home/personal care, jak: Radox, Duschadas i Neutral. Inne marki należą do kategorii detergentów (Biotex), pielęgnacji niemowląt (Zwitsal i Fissan) i pielęgnacji jamy ustnej (Prodent i Zendium).

Komisja Europejska wydała zgodę na przejęcie tych brandów, pod warunkiem że Unilever sprzeda własny brand - Sanex. Markę przejmie wydzielona z holdingu firma, transakcja jest spodziewana w III kwartale przyszłego roku.

Marki Sara Lee, które kupił Unilever, wygenerowały w ub.r. sprzedaż wartości 750 mln euro.

(brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,