Kraj

K2 uruchamia Ambasadę Trendów

Agencja tworzy bazę trendsetterów na potrzeby akcji marketingu rekomendacji.

K2 chce mieć za kilka miesięcy kilkadziesiąt tysięcy osób w budowanej właśnie bazie liderów opinii. W ciągu kilku dni od startu platformy Ambasada Trendów (www.ambsadatrendow.pl) zarejestrowało się w niej kilka tysięcy internautów spełniających według K2 kryteria opiniotwórczości, takie jak: perswazyjność, szeroka sieć kontaktów czy zainteresowanie nowościami rynkowymi.

Na podstawie możliwości filtrowania bazy K2 będzie przekazywał produkty obsługiwanych przez siebie marek wybranym grupom liderów i zachęcał ich do promowania wiedzy na temat tych marek. Poprzez tzw. panel lidera marketerzy mogą zyskać bieżący dostęp do raportowanych przez ambasadorów danych na temat efektywności kampanii.

K2 nie będzie płacił ambasadorom za udział w kampaniach WoM. Zachętą ma być dla nich możliwość otrzymywania nowych produktów. Przypomnijmy, że bazę trendsetterów rozwinęła już firma Streetcom.