Kraj

Nestlé prowadzi "End Year Promotion"

Kampania reklamowa ma wspierać przede wszystkim zakupy impulsowe.

Pod hasłem “End Year Promotion 2010” ruszyła kampania marketingowa marki kawy porcjowanej  Nespresso (Nestlé). Za zakup wybranego ekspresu Nespresso konsument otrzymuje kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria.

Promocja obejmuje działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym: w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso przy ul. Nowy Świat w Warszawie. Wszystkie działania skupione są na kompleksowym wsparciu sprzedaży z naciskiem na zakupy impulsowe.

Aby zwiększyć sprzedaż oraz poprawić widoczność marki, Nespresso wdraża także kompleksowy program reklamowy obejmujący internet.

Kreację i produkcję materiałów promocyjnych przygotowała grupa McCann Paris.