Zagranica

Guinness-UDV rozmawia z CBS i ABC o reklamie alkoholu

Diageo's Guinness-UDV Ameryka Północna zamierza rozmawiać z telewizjami ABC i CBS o wprowadzeniu reklamy alkoholi. Wcześniej ukazały się one w...

Diageo’s Guinness-UDV Ameryka Północna zamierza rozmawiać z telewizjami ABC i CBS o wprowadzeniu reklamy alkoholi. Wcześniej ukazały się one w telewizji NBC. Rzecznik prasowy UDV, firmy, która wkrótce będzie największym w kraju producentem alkoholu, stwierdził, że nie ma czasu na prowadzenie dyskusji. Nie chciał on komentować, które brandy będą w telewizji wiodące, ale sensownie jest założyć, że dodając wódkę Smirnoff, producent będzie patrzył na spoty ze względu na ich marki – Johnnie Walker, Baileys Irish, Jose Cuervo i Tanqueray. Rzecznik prasowy powiedział, że jeśli chodzi o reklamę, firma skupia się na NBC, która posiada wysoką oglądalność wśród dorosłych widzów. Aż do soboty sieci telewizyjne odmawiały akceptacji reklamy alkoholu, chociaż kilka sieci kablowych emituje te reklamy od 1996 r.