Kraj

Pentor RI zmienia nazwę na TNS Pentor

Zmiana marki jest efektem globalnego połączenia TNS i Research International, które nastąpiło w lutym 2009 r. Nowa nazwa podkreśla obecność Pentora w międzynarodowej sieci TNS.

Rebranding będzie wspierany cyklem eventów prezentujących narzędzia i projekty badawcze firmy. Przykładem takiego narzędzia jest Digital Life – projekt, który ma odkrywać, czym żyje świat online, i dostarczać insightów marketerom.

Sieć TNS specjalizuje się w badaniach typu custom research. TNS Pentor oferuje klientom informacje w obszarze badań konsumenckich, politycznych i społecznych oraz badań branży technologicznej, finansowej i motoryzacyjnej.

TNS świadczy usługi dla firm w ponad 75 krajach. Jako część grupy Kantar TNS jest częścią największej światowej grupy firm badawczych i konsultingowych. Na polskim rynku pod marką TNS działają niezależnie dwie firmy: TNS Pentor i TNS OBOP.