Do zespołu Pride & Glory Interactive dołączyła Joanna Panek. Jako content designer będzie odpowiedzialna za opracowanie osi komunikacji, a następnie tworzenie wciągającej, często fabularnej zawartości prowadzonych przez agencję profili marek w Facebooku.
– Content designer to stanowisko do niedawna nieznane w agencjach interaktywnych. Nie należy mylić go z PR managerem – podobnie jak prowadzenie profilu marki w Facebooku najczęściej nie ma nic wspólnego z tradycyjnie rozumianym public relations. To raczej tworzenie treści na tyle interesujących, by wciągnąć użytkowników Facebooka w dialog z marką. Takim działaniom bliżej jest do pisania prostych form literackich niż do tworzenia notek PR-owych – tłumaczy Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny Pride & Glory Interactive.
Joanna Panek tworzy bloga Artliteria.pl poświęconego najnowszym trendom z zakresu marketingu książki. Wcześniej pracowała m.in. dla agencji SoInteractive.
Pride & Glory Interactive wprowadziło do Facebooka takie marki, jak: Budweiser Budvar, Philips Polska, Esotiq, Kraków, Felix Crispers czy CD Projekt.