Kraj

Zwierciadlo.pl stawia na komunikację wirusową

Specjalne nakręcony film i promocja w wyszukiwarkach to tegoroczne plany promocyjne dla serwisu magazynu "Zwierciadło".

Wydawnictwo Zwierciadło w ramach działań promocyjnych serwisu Zwierciadlo.pl przygotowało specjalną produkcję wideo, która dostępna jest w internecie. Celem filmu jest zwiększenie świadomości marki Zwierciadlo.pl wśród użytkowników sieci.

Przy realizacji filmu wydawca nawiązał współpracę z Brianem Dettmerem, amerykańskim artystą, który za pomocą nożyczek stworzył rzeźbę z papierowych magazynów “Zwierciadło”. Proces jej tworzenia jest głównym elementem filmu, który ma pokazać ideę nowego projektu wydawnictwa. Zwierciadlo.pl nie będzie już tylko stroną drukowanego magazynu, ma być samodzielnym projektem wydawniczym. Półtoraminutowe wideo jest dostępne na stronie serwisu.

Przy realizacji tej produkcji wydawca współpracował z agencją K2 Internet. Jak mówi Michał Chmieliński, specjalista ds. komunikacji w internecie w Wydawnictwie Zwierciadło, firmie zależy, aby film na zasadach marketingu wirusowego promował serwis w sieci.

W tym roku planowana jest także promocja w wyszukiwarkach. Za jej realizację odpowiada SearchLab wybrany w drodze konkursu. Nazwy innych firm biorących udział nie są znane.