Kraj

Nestle Polska i Intermarche realizują wspólną promocję

W puli akcji nagrody o łącznej wartości ponad 80 tys. zł

Nestle Polska, właściciel takich marek, jak: Nescafe, Winiary czy KitKat, we współpracy z siecią sklepów Intermarche prowadzi akcję promocyjną pod hasłem “Świąteczna rozgrzewka”.

Akcja obejmuje 151 sklepów Intermarche i trwa do 17 stycznia 2011 r.

Aby wziąć udział w konkursie, należy dokonać zakupu produktów Nestle w Intermarche za minimum 10 zł. Potem pod wskazany numer telefonu wysłać SMS-a o określonej treści.

Konkurs obejmuje markę Winiary (sosy, galaretki, Pomysł na…, majonez), KitKat, mleko Nan oraz Bobo Frut.

Każde zgłoszenie weźmie udział w losowaniu nagród, których łączna wartość wynosi ponad 83 tys. zł. Wśród nich są m.in. zestawy kina domowego, telewizory oraz odtwarzacze DVD.

Autorem pomysłu akcji jest agencja Linea Recta Polska.