Firma Miraculum rozpoczyna kampanię reklamową jednej z najstarszych marek kosmetyków pielęgnacyjnych Pani Walewska. Hasłem kampanii jest “Ponadczasowe piękno”.
Działania mają na celu odświeżenie wizerunku marki oraz odmłodzenie grupy konsumentek poprzez promocję nowych serii pielęgnacyjnych Pani Walewska w wersji Chic oraz Gold.
Ambasadorką brandu została Katarzyna Gniewkowska, aktorka teatralna i filmowa.
Działania reklamowe będą prowadzone głównie w wybranych magazynach prasowych skierowanych do kobiet oraz w internecie.
Za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu spółki. Jak mówi Urszula Pierzchała, dyrektor marketingu i sprzedaży Miraculum, Pani Walewska to legendarna polska marka kosmetyczna, która w przyszłym roku będzie obchodziła jubileusz 40-lecia istnienia. Według niej pierwsza w historii marki kampania promocyjna pozwoli umocnić wizerunek i pozycję brandu w kategorii pielęgnacji twarzy.
W grudniu br. na rynku pojawią się nowości pielęgnacyjne sygnowane marką Pani Walewska.