Kraj

Trwa akcja "Złota strefa Visa"

Wystartowała loteryjna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa.

Do połowy lutego 2011 r. można rejestrować transakcje bezgotówkowe dokonane kartami Visa, by móc wziąć udział w loterii i losowaniu nagród. Celem kampanii promocyjnej prowadzonej pod hasłem “Złota strefa Visa” przez Visa Europe oraz ponad 40 polskich banków członkowskich tej organizacji jest zachęcanie do płacenia kartą Visa zamiast gotówką.

Główną zachętą mają być cenne nagrody w loterii, którą wspiera silna kampania ATL w prasie, radiu – także w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów – w placówkach detalicznych, oddziałach banków oraz internecie. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MEC.

Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w radiu (RMF FM, Radio Zet, sieć rozgłośni regionalnych Polskiego Radia zwana Audytorium 17, a także po raz pierwszy w ramach stacji internetowych www.miastomuzyki.pl), dziennikach (“Gazeta Wyborcza”, “Metro”, Big Press – pakiet obejmujący wszystkie tytuły regionalne Mediów Regionalnych oraz Polskapresse), tygodnikach opinii (“Polityka”, “Wprost”, “Newsweek”, “Forum”), tytułach telewizyjnych (“Tele Tydzień”, “To & Owo”, “Tele Świat”, “Gazeta Telewizyjna”), magazynach (“Avanti”, “Logo”, “National Geographic”, “Focus”, “Twój Styl”, “Pani”, “Show”, “Stuff”, “Kobieta i Życie”, “Świat Kobiety” oraz “Wysokie Obcasy”).

Reklama jest mocno obecna w internecie, na tablicach reklamowych (citylights) oraz w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów (tzw. in-store radio). Na potrzeby reklamy radiowej zostały przygotowane trzy wersje spotu 30-sekundowego oraz dodatkowe dwie na potrzeby stacji radiowych w sieciach sklepowych. W promocji zastosowano również różne materiały BTL, takie jak: ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe, reklama prasowa do wewnętrznych publikacji banków oraz bannery internetowe.