Kraj

Wybory Miss Dobrej Łaciatej

Mlekpol rusza z zimową kampanią reklamową i promocją, w którą zaangażował aktora Piotra Gąsowskiego.

Wybory Miss Dobrej Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska “Mlekpol”, producent mleka Łaciate, po raz pierwszy w historii organizuje Wybory Miss Dobrej Łaciatej. Do rywalizacji o tytuł najpiękniejszej stanęło 12 kandydatek. Każda jest niepowtarzalna, ma inne zainteresowania i inne pochodzenie.

Marka Łaciate startuje z zimową kampanią reklamową, która będzie obejmować zarówno reklamę
w telewizji, jak i intensywne działania komunikacyjne w internecie. Akcja ta jest kontynuacją długofalowej strategii komunikacji marki mającej na celu przybliżyć konsumentom codzienne życie krów dających mleko Łaciate.

Na stronie firmowej marki Łaciate www.laciate.pl został uruchomiony serwis, który prezentuje wszystkie kandydatki do tytułu Miss Dobrej Łaciatej. Internauci mogą głosować na wybraną kandydatkę, a spośród tych najwyżej ocenionych jury wybierze zwycięzcę. Na czele jury stoi Piotr Gąsowski – polski aktor i artysta kabaretowy.

Konkurs potrwa do 22 grudnia br. Tuż po ogłoszeniu wyników serwis rozpocznie transmisję
na żywo z obory zwycięskiej krowy, wszystko po to, by internauci mogli bliżej poznać miss,
jej codzienne obowiązki oraz jej koleżanki. Strona zawierać będzie również dodatkowe gry i konkursy dla użytkowników. Serwis będzie aktywny do końca stycznia 2011 r.

Dodatkowo przygotowano specjalną aplikację dostępną dla użytkowników serwisu Facebook.com, którą można znaleźć na profilu Miss Dobra Łaciata. Umożliwia ona głosowanie, dodawanie komentarzy i obserwację wyników głosowania na bieżąco.

Kampania została opracowana i jest realizowana przez zespół MEC Interaction. W zakresie kreacji Mlekpol przy marce Łaciate współpracuje z G7.