Kanał 13th Street rozpoczął konkurs na najpopularniejszych detektywów serialu “Prawo i porządek”. Widzowie stacji będą mogli przez sześć tygodni głosować na swoich wybrańców. Zwycięska top trójka zostanie zaprezentowana w specjalnych odcinkach pod koniec stycznia 2011 r. Jak mówi Ewa Bolesta-Zielińska, marketing communications manager w Universal Networks International Polska, konkurs prowadzony jest równolegle jeszcze w Holandii i stanowi ewenement, jeśli chodzi o ten serial.
Przypomnijmy, że 13th Street zastąpił w tym roku kanał Hallmark. Jak wynika z danych stacji, na przełomie września i października br. (po trzech tygodniach) 13th Street osiągnął najwyższą oglądalność od momentu wprowadzenia Hallmarku i wyniosła o 74 proc. więcej widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem, a w grupie docelowej 16-49 lat dzienna oglądalność wzrosła o imponujące 41 proc.
Konkurs na detektywów promowany będzie na antenie stacji za pomocą specjalnie przygotowanych spotów prezentujących zarówno wszystkich, jak i poszczególnych detektywów. “Prawo i porządek” to najdłuższy serial kryminalny w historii telewizji.