Artykuły weekendowe

Totem chce dotrzeć do darczyńców

Agencja pomaga dziewięciorgu chorych dzieci z domu dziecka.

Totem chce dotrzeć do darczyńców
Agencja reklamowa Totem ma nowych klientów. To Dawid, Julia, Kubuś, Przemek, Kacper, Oleńka, Sylwek, Ola i Kuba – dziewięcioro podopiecznych jedynego w Polsce Domu Dziecka dla Dzieci Chorych Fundacji “Dom w Łodzi”. Niechciane i porzucone przez najbliższych na różnych oddziałach szpitalnych znalazły dom, który daje im bezpieczne schronienie i ciepłą, prawie rodzinną atmosferę, a jednocześnie zapewnia im specjalistyczną opiekę medyczną, której nieustannie potrzebują.

Totem organizuje akcję charytatywną, której celem jest zebranie pieniędzy dla podopiecznych Fundacji. W celu realizacji akcji pracownicy agencji powołali do życia Komitet “Totem”, który uzyskał pozwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej. Dział graficzny agencji zaprojektował świąteczne e-kartki, które zostaną opatrzone życzeniami i logo klienta. Firmy mogą rozesłać kartki do swoich partnerów biznesowych, a osoby prywatne – do przyjaciół i rodziny. Koszt wynosi 100 zł. 

Dochód ze sprzedaży projektów świątecznych e-kartek zostanie w całości przeznaczony na rehabilitację podopiecznych fundacji.

Akcja trwa do końca br. Za jej pośrednictwem można złożyć życzenia nie tylko świąteczno-noworoczne, ale również noworoczne.