Kraj

Renault Megane Coupe i wycieczki do Francji w konkursie Lenora

P&G wspiera loterią konsumencką sprzedaż produktu.

Procter & Gamble rozpoczyna loterię konsumencką dla marki płynów do płukania Lenor Parfumelle.

Akcja sprzedaży premiowej pod hasłem “Poczuj francuski luksus dzięki Lenor Parfumelle” odbywa się w sklepach detalicznych na terenie całej Polski. Potrwa do końca stycznia 2011 roku.

Warunkiem udziału w akcji jest zakup trzech dowolnych produktów marki Lenor Parfumelle, a następnie wysłanie e-kuponu bądź SMS-a z numerem paragonu i dokończeniem zdania: “Lenor Parfumelle stosuję, bo…”.

Nagrodami w loterii są Renault Megane Coupe o wartości rynkowej ok. 66,5 tys. zł oraz trzy vouchery turystyczne na pokrycie kosztów wycieczki do Francji o wartości 3 tys. zł każdy.

Organizatorem loterii dla marketera jest TQ Group.