Kraj

Momentum przygotowała akcję aktywacyjną dla Amiki

Agencja opracowała projekt Amica Design Club.

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide opracowała kampanię Amica Design Club dla Amiki Wronki. Stronę internetową akcji opracowała agencja interaktywna MRM Worldwide.

Zadaniem agencji Momentum Worldwide było opracowanie strategii i mechanizmu działań, które będą aktywizowały sprzedaż urządzeń AGD marki Amica, oraz wsparcie promocji nowej, ekskluzywnej linii Integra, która pojawiła się na rynku w październiku tego roku.

Konkurs Amica Design Club skierowany jest do projektantów, sprzedawców i właścicieli studiów mebli kuchennych w całej Polsce. Aby wziąć w nim udział, wystarczy przygotować projekt kuchni z użyciem sprzętów do zabudowy Amica oraz sprzedać wskazane w materiałach informacyjnych produkty objęte promocją. Na najlepszych czekają nagrody w postaci wycieczek po europejskich stolicach designu.

Działania związane z Amica Design Club potrwają do 31 stycznia 2011 r. Agencja Momentum Worldwide jest odpowiedzialna nie tylko za opracowanie strategii i mechanizmu akcji, ale i za jej przeprowadzenie. Przygotowała także ulotki, które dystrybuowane są do punktów sprzedaży. Działania wspierane są poprzez stronę internetową www.DesignClub.amica.pl opracowaną przez agencję interaktywną MRM Worldwide.