Kraj

ProMarka ma wystąpić z WFA, Advertisers.pl może wstąpić

WFA zachęca marketerów, by przystąpili do Advertisers.pl.

ProMarka, stowarzyszenie zrzeszające wytwórców markowych produktów, od stycznia może zrezygnować z członkostwa w World Federation of Advertisers (WFA). Jak mówi Piotr Maj, nowy szef ProMarki, trwają obecnie prace nad przyszłoroczną strategią organizacji. Niewykluczone, że ograniczy ona działalność do sfery związanej z ochroną marki. Dotąd próbowała też angażować się w kwestie dotyczące reklamy, wspierana w tym zakresie przez WFA.

Do światowej organizacji może teraz wstąpić Advertisers.pl, czyli powołana kilka miesięcy temu inicjatywa zrzeszająca marketerów z różnych branż. Szefem nowego projektu jest Rafał Szysz, wcześniej kierujący ProMarką.

Jak przekazał Szysz, WFA przedstawił swoim korporacyjnym członkom (reklamodawcom) nową polską organizację branżową i zarekomendował, by rozważyli przystąpienie do Advertisers.pl. Także Rafał Szysz będzie rekomendował marketerom łączącym siły w jego organizacji, by zasiliła ona szeregi WFA. Do Advertisers.pl należą m.in.: BZ WBK, PZU, ING i P4.