Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy przygotowała akcję dla kanału dziecięcego MiniMini, należącego do spółki Canal+ Cyfrowy. Ma ona wspierać udział MiniMini w Plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2011.
MiniMini, kanał telewizyjny dla najmłodszych dzieci, walczy o Telekamerę Tele Tygodnia 2011 w kategorii “kanał dziecięcy”. Statuetka, przyznawana w imieniu widzów przez magazyn “Tele Tydzień”, powędruje do nadawcy, na którego zostanie oddana największa liczba głosów za pośrednictwem kuponów dołączonych do tygodnika oraz SMS-ów.
Agencja Biuro Podróży Reklamy, która już w 2008 roku współpracowała projektowo z Canal+ Cyfrowym, przygotowała dla MiniMini wirusowy film, a także zajmuje się jego dystrybucją oraz wsparciem kampanią online, działaniami z zakresu social media marketingu w Facebooku i PR w serwisach oraz na blogach.
Film jest stylizowany na ogłoszenie wyborcze, w roli głównej występuje dwulatka ucharakteryzowana na wąsatego męża stanu. Mały “polityk”, odwołując się do wyborczej retoryki, apeluje do dorosłych o przemyślane wybory w trakcie głosowania na najlepszy kanał dziecięcy. https://www.youtube.com/watch?v=rQVZ1_Vt5Mg&feature=player_embedded.
Gala wręczenia statuetek Telekamery Tele Tygodnia 2011 odbędzie się 7 lutego 2011 roku. Transmisję z wydarzenia będzie można obejrzeć w TVP2. Głosować na ulubione osobowości telewizyjne i programy można do 4 stycznia.