Kraj

Super-Pharm ma serial w Facebooku

Digital One przygotowała pilotażowy serial online dla marketera.

W Facebooku ruszył w piątek (17 grudnia br.) serial online przygotowany przez agencję interaktywną Digital One na potrzeby sieci Super-Pharm. Projekt ma charakter pilotażowy, potrwa do połowy stycznia 2011 r. Jest to najprawdopodobniej pierwszy polski serial przygotowany specjalnie do emisji w Facebooku.

W ramach akcji w profilu Super-Pharm w Facebooku wyemitowane zostaną cztery odcinki serialu, każdy poświęcony innemu zagadnieniu z obszaru zdrowia i urody (makijaż, niedoskonałości skóry i zmarszczki, przesuszone włosy itp.). W każdym z epizodów bohaterka serialu Karolina udaje się po poradę do wyspecjalizowanego w danej dziedzinie salonu (fryzjer, kosmetyczka itp.), rozmawia z ekspertem i poddaje się jego zabiegom. Następnie udaje się do salonu Super-Pharm, gdzie o tym samym zagadnieniu rozmawia z konsultantką tej firmy – od niej uzyskuje informacje o komplementarnych produktach kosmetycznych, które pozwalają wydłużyć efekt profesjonalnych zabiegów oraz kontynuować odpowiednią opiekę nad swoim ciałem już w domu.

– O tym, że internet dojrzał już do boomu wideo, mówi się od kilku lat. Polski rynek kontentu wideo wciąż raczkuje, ale naszym zdaniem zbliża się do osiągnięcia swojego momentum. Dlatego podjęliśmy w Digital One strategiczną decyzję, że chcemy już teraz dynamicznie budować nasze kompetencje w tym obszarze. Przygotowaliśmy ciekawy naszym zdaniem format webisodes – serii krótkich poradnikowych filmów online – i zależało nam na tym, by znaleźć partnera do tego projektu, który zapewni mu dużą neutralność. I znaleźliśmy w tej sprawie wspólny język z Super-Pharm. Oczywiście przygotowane epizody kwalifikują się do kategorii branded content, ale promują wiele różnych brandów – mówi Olgierd Cygan, CEO/managing partner w Digital One.

Digital One przygotowała całościową koncepcję projektu oraz wyprodukowała serial, włączyła się także w prowadzenie komunikacji z konsumentkami poprzez profil Super-Pharm w Facebooku. Agencja przygotowała również kampanię reklamową, która będzie budować zasięg serialu w Facebooku, ma też na celu przyciągnięcie do profilu nowych fanek.