Trwający od 17 do 24 grudnia br. “Magiczny tydzień Cyfry+” to część grudniowej kampanii sprzedażowej platformy. Każdego dnia uczestnicy konkursu będą mieli szansę wygrania jednego z 200 telewizorów – 50-calowego 3D, 40- lub 23-calowego HD. Łącznie będzie to aż 1600 nagród.
Konkurs został wsparty kampanią ATL oraz BTL ze szczególnym naciskiem na punkty sprzedaży. Za przygotowanie kreacji ATL i obsługę konkursu odpowiadają spółki Change Communications i Change Digital wchodzące w skład grupy Change Integrated.
W ramach kreacji została przygotowana komunikacja telewizyjna, prasowa, radiowa oraz internetowa. Głównym przekazem jest jedyna w swoim rodzaju możliwość doskonałych nagród – telewizorów. Idea kreatywna spotu telewizyjnego odnosi się do świątecznego kalendarza adwentowego, który po otwarciu kolejnych okienek odsłania kolejne dni promocji i kolejne nagrody. Dom mediowy: MPG.