Kraj

Change odpowiada za "Magiczny tydzień Cyfry+" [WIDEO]

Platforma prowadzi świąteczne działania sprzedażowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ8DxRQfAfBs%22%7D
Trwający od 17 do 24 grudnia br. “Magiczny tydzień Cyfry+” to część grudniowej kampanii sprzedażowej platformy. Każdego dnia uczestnicy konkursu będą mieli szansę wygrania jednego z 200 telewizorów – 50-calowego 3D, 40- lub 23-calowego HD. Łącznie będzie to aż 1600 nagród.

Konkurs został wsparty kampanią ATL oraz BTL ze szczególnym naciskiem na punkty sprzedaży. Za przygotowanie kreacji ATL i obsługę konkursu odpowiadają spółki Change Communications i Change Digital wchodzące w skład grupy Change Integrated.

W ramach kreacji została przygotowana komunikacja telewizyjna, prasowa, radiowa oraz internetowa. Głównym przekazem jest jedyna w swoim rodzaju możliwość doskonałych nagród – telewizorów. Idea kreatywna spotu telewizyjnego odnosi się do świątecznego kalendarza adwentowego, który po otwarciu kolejnych okienek odsłania kolejne dni promocji i kolejne nagrody. Dom mediowy: MPG.