Przetargi

3M wybiera Euro RCSG 4D

Agencja zajmie się obsługą marek z portfolio dywizji consumer & office.

Agencja Euro RSCG 4D zwyciężyła w przetargu zorganizowanym przez  3M (patrz MMP24 z 9 grudnia). Zajmie się obsługą marek: Prima, Scotch-Brite, Viscoplast i Nexcare, które znajdują się w portfolio dywizji consumer & office. Agencja została wybrana w wyniku przetargu i jej zadaniem będzie obsługa strategiczno-kreatywna wymienionych marek.

– Propozycje kreatywne przedstawione przez agencję Euro RCSG 4D przekonały nas, że agencja dobrze rozumie grupę docelową. To dla nas kluczowy element w procesie, kiedy rozpoczynamy dopiero kreowanie wizerunku naszych marek na dużą skalę. To dla nas ogromne wyzwanie, ale również i szansa na to, aby zwrócić uwagę konsumentów na nasze produkty – powiedział Ireneusz Ładygin, senior marketing coordinator 3M.

3M po raz pierwszy będzie prowadzić kampanię plastrów opatrunkowych, a Euro RSCG 4D ma zrealizować to zadanie (dotychczas komunikacja opierała się na działaniach BtoB). W przetargu brały udział dwie agencje: Euro RSCG 4D i McCann Erickson.