Kraj

KinAds przejmuje obsługę Kinoteki

Wcześniej w warszawskim multipleksie zlokalizowanym w Pałacu Kultury i Nauki reklamę sprzedawało biuro reklamy Multikina.

Od 1 stycznia br. brokerem reklamowym w Kinotece została agencja KinAds, założona przez Kingę Dołęgę-Lesińską. KinAds, poza sprzedażą reklam w blokach reklamowych, zajmie się także reklamą off-screen oraz obsługą projektów specjalnych, m.in. pozyskiwaniem sponsorów na festiwale filmowe etc.

Kinoteka w Warszawie jest kinem niezależnym, ma osiem sal kinowych, w których średnio sprzedawanych jest blisko 0,5 mln biletów rocznie.

– Ma być perłą w naszej ofercie – mówi Kinga Dołęga-Lesińska. Nie ujawnia jednak szczegółów dotyczących podpisanej umowy o współpracy.

Kinoteka wcześniej była związana z biurem reklamy Multikina. Obecnie KinAds sprzedaje czas reklamowy na ok. 200 ekranach kinowych, w Warszawie m.in. w kinie: Kultura, Rejs, Etnokino czy Alchemia.

Dołęga-Lesińska założyła KinAds w maju 2010 r. Wcześniej pracowała jako dyrektor biura reklamy Multikina.