Kraj

American Pan motywem przewodnim kampanii Telepizzy

Pizza przygotowana na sposób amerykański - tym chce Telepizza zdobyć nowych konsumentów. Właśnie ruszyła z kampanią reklamową.

Telepizza ruszyła z kampanią reklamową nowej pizzy przygotowanej na bazie American Pan. Tym samym sieć chce przejąć dotychczasowych klientów Pizza Hut, którzy preferują pizzę przygotowywaną na sposób amerykański. Pizza na cieście American Pan jest grubsza i bardziej puszysta. Receptura ciasta została przygotowana w Polsce, specjalnie na potrzeby naszego rynku.

Jak mówi Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizzy, celem kampanii jest zainteresowanie nowym smakiem klientów, którzy do tej pory podobne w smaku pizze jadali u konkurencji. Kampania obejmie telewizję i kino. Przy jej przygotowaniu marketer współpracował ze studiem Genetix Jarosław Wójcik. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Wartość budżetu kampanii nie została podana.