Kraj

Międzynarodowa aktywacja marki Burn

Współpraca FireFly Creation i Coca-Coli wychodzi poza granice Polski.

Międzynarodowa aktywacja marki Burn

Agencja FireFly Creation przygotowała dla Burna (z portfolio produktów firmy Coca-Cola) międzynarodową aktywację marki, której punktem kulminacyjnym będzie międzynarodowy konkurs snowboardowy Air & Style w Innsbrucku zaplanowany na 5 lutego 2011 r. (Burn jet głównym sponsorem konkursu). Aktywacja przygotowana została dla wszystkich krajów europejskich sprzedających napoje Burn. Działania ATL i BTL potrwają do pierwszej połowy lutego.

Motywem przewodnim projektu są komiksowe wizerunki znanych snowboardzistów będących europejskimi ambasadorami marki: Gigi Rufa, Arthura Longi i Staale Sandbecha. FireFly Creation przygotowało serię visuali z ich udziałem, materiały do kampanii internetowej oraz jest współproducentem filmów, w których wzięli udział. Filmy będą wykorzystywane w internecie, mogą je także zaadaptować do swoich potrzeb wszystkie europejskie rynki. Hasło akcji: “Gravity got fired”, będzie eksponowane również na materiałach POS i gadżetach towarzyszących zawodom. Uczestnicy eventu w Innsbrucku będą mogli ponadto doświadczyć świata marki, spędzając czas w przygotowanym przez FireFly Creation showroomie Burna.

Aby zainteresować konsumentów Burna zawodami Air & Style, agencja przygotowała dwa konkursy internetowe: Burn Air & Style (www.burnairandstyle.com) i Burn Rail Session (www.burnrailsession.com). W obu nagrodą jest wyprawa na turniej snowboardowy Air & Style w Innsbrucku. W drugim konkursie internetowym można ponadto wygrać przejażdżkę na desce snowboardowej w towarzystwie światowej klasy snowboardzistów – ambasadorów marki Burn.

To pierwszy projekt realizowany przez FireFly Creation dla Burna poza Polską. W Polsce agencja współpracuje z marką od maja 2010 r. Stworzyła dla niej projekt community marketingu – Burn’in Heads.