Kraj

Marek Magnowski zajmuje się aktywacją marek premium w Kompanii Piwowarskiej

Będzie m.in. zarządzał działaniami BTL dla piw z portfolio marketera.

Marek Magnowski został junior trade marketing managerem w Kompanii Piwowarskiej – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Na stanowisku tym odpowiada m.in. za identyfikację rynku i konsumenta premium, koordynuje centralne i regionalne promocje konsumenckie i handlowe. Współtworzy regionalne strategie rozwoju podległych mu marek: Grolsch, Pilsner Urquell, Peroni, Miller, Redd’s, Gingers i Lech. Zarządza też budżetem BTL oraz planuje miesięczne cykle sprzedażowe.

W Kompanii Piwowarskiej pracuje od 2005 roku. Wcześniej był m.in. kierownikiem obszaru sprzedaży ds. hurtu oraz ds. detalu.

Poprzednio pracował m.in. w Carlsberg Polska jako kierownik obszaru sprzedaży ds. gastronomii.