Kraj

Marka Winiary chce zdobyć kategorię premium

Nestle wprowadza do portfolio nowy produkt premium.

Marka Winiary chce zdobyć kategorię premium
Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży nowy produkt premium marki Winiary – Warzylion. Jest to innowacyjne połączenie dużych kawałków warzyw i delikatnego bulionu. Przeznaczony jest dla tych osób, które często gotują i poszukują jednak sposobu na urozmaicenie codziennej kuchni.

Innowacyjna formuła produktu Warzylion ma sprawić, że będzie to unikatowy dodatek do codziennych obiadów. Jego wyróżnikiem mają być duże kawałki poszatkowanych warzyw. Produkt nadaje się do zup, sosów i dań mięsnych. Sugerowana cena produktu wynosi 3,48 zł.

Launch Warzylionu będzie wspierać kampania reklamowa w telewizji, internecie, prasie handlowej i konsumenckiej oraz materiały POS. Za kreację reklam odpowiada Legend Group, a za planowanie i zakup mediów MEC. Materiały POS (shelflinery, shelfstoppery, woblery, ulotki i plakaty) przygotowała agencja Point4Art, a działania w internecie przygotowała agencja FireFly.