Kraj

Nowa rola Pawła Rabieja w zarządzie wydawnictwa Business Press

Paweł Rabiej objął nowe stanowisko dyrektora ds. obsługi klienta strategicznego w wydawnictwie Business Press, znanym przede wszystkim jako wydawca miesięcznika...

Paweł Rabiej objął nowe stanowisko dyrektora ds. obsługi klienta strategicznego w wydawnictwie Business Press, znanym przede wszystkim jako wydawca miesięcznika “Businessman Magazine”. Rabiej był dotychczas wiceprezesem ds. wydawniczych Business Press. Nie wyznaczono jeszcze osoby, która go zastąpi. Utworzenie nowego stanowiska wiąże się ze współpracą Business Press z Ministerstwem Spraw Zagranicznych oraz z planowanym przez wydawcę uczestnictwem w promocji Polski w świecie i promocji Unii Europejskiej w Polsce. Business Press wraz z Onet.pl/Pascal oraz Instytutem Adama Mickiewicza tworzą Konsorcjum Promocji Polski, które – po wygranym kilka miesięcy temu przetargu – realizuje działania informacyjne o Polsce za granicą. (KP)