M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola łączy serwisy Coke.pl i Zapunktowani.pl

Agata Małkowska-Szozda | 13 stycznia 2011, 06:00

Nowa platforma internetowa będzie skierowana do wszystkich grup konsumentów.

1 lutego 2011 r. uruchomiona zostanie nowa platforma internetowa marki Coca-Cola. Witryna połączy stronę Coke.pl oraz serwis lojalnościowy Zapunktowani.pl. Pod adresem www.cocacola.pl dostępny będzie nowy serwis internetowy - skupiający w jednym miejscu informacje o wszystkich prowadzonych przez markę Coca-Cola aktywacjach marketingowych.

Poprzednia wersja platformy, działająca pod adresem www.coke.pl, zawierała treści skierowane głównie do nastolatków, nowa odsłona zaś przeznaczona będzie dla wszystkich grup docelowych. Poza sekcjami poświęconymi promocjom konsumenckim oraz stałym działaniom marki prowadzonym w Polsce, takim jak Coca-Cola Cup czy Coke Live Music Festival, jej częścią stanie się też program lojalnościowy Zapunktowani.pl, którego uczestnicy mogą wymieniać kody spod nakrętek napojów Coca-Cola na atrakcyjne nagrody. W tym roku w portalu pojawi się też specjalna sekcja poświęcona kampanii "Coke & Meals" ("Coca-Cola do posiłku") – jej częścią będzie m.in. sekcja z ciekawymi przepisami kulinarnymi. Na stronie znajdą się również odnośniki do serwisów WWW poświęconych innym markom napojów gazowanych, będących w ofercie firmy Coca-Cola (Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite) informujące o najciekawszych i najważniejszych aktywacjach prowadzonych dla tych marek.

Nową platformą zajmuje się agencja K2.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,