Artykuły weekendowe

Milka korzysta z kontentu internautów

Znajdą się w nim zdjęcia nadsyłane przez fanów marki w Facebooku.


Milka korzysta z kontentu internautów
Kraft Foods Polska wyda wkrótce po raz pierwszy kalendarz “Milka. Razem dla Tatr 2011”. Ta limitowana edycja ukaże się w nakładzie 250 egzemplarzy.

Wszystkie zdjęcia, które się w nim znalazły (48 zdjęć), pochodzą od fanów akcji Milka. Razem Dla Tatr w Facebooku.

Zabawa miała dwa etapy. Pierwszym był konkurs “Kalendarz Milka. Razem dla Tatr 2011” – fani przesyłali na specjalnej aplikacji zdjęcia tatrzańskie, głosowali na najładniejsze, a na koniec jury wybrało te, które trafią do kalendarza. Wszyscy zwycięzcy – 27 – otrzymają kalendarz. Ich nazwiska znajdą się na okładce i pod zdjęciami. Wybierano spośród blisko 900 zdjęć.

Drugim etapem był Tatrzański Quiz Milki – we współpracy z Tatrzańskim Parkiem Narodowym przygotowano kwiz, w którym nagrodami są kalendarze i słodycze Milki. W kwizie liczyła się poprawność i szybkość odpowiedzi na 10 pytań związanych z Tatrami i akcją “Milka. Razem dla Tatr”. 100 najlepszych kwizowiczów otrzyma kalendarz i słodycze. W zabawie do tej pory wzięło udział blisko 4500 osób.  

Główną aktywnością fanów w FB jest dzielenie się zdjęciami z wypraw w Tatry i komentowanie tych zdjęć. Na profilu jest już 2 tys. zdjęć wrzuconych przez fanów.

Profil jest prowadzony we współpracy z Tatrzańskim Parkiem Narodowym, który jest głównym partnerem merytorycznym akcji społecznej “Milka. Razem dla Tatr”.