Kraj

LoboSystem wprowadza nowe narzędzie wsparcia

Aplikacja dedykowana jest obsłudze programów lojalnościowych.

Agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie wsparcia marketingowego dla swoich klientów. Jest to interaktywna aplikacja do wdrażania i kompleksowej obsługi programów lojalnościowych.

– Platforma pozwala naszym klientom na odpowiednie zarządzanie relacjami z ich partnerami biznesowymi i konsumentami. Klient otrzymuje pakiet możliwych usług i rozwiązań do jego wdrożenia oraz długoterminowej obsługi. Atutem systemu jest to, że może w pełni odpowiadać na potrzeby danej branży, grupy docelowej, a jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb naszego klienta trwa zaledwie kilka dni. Istnieje w zasadzie nieograniczona możliwość uzupełnienia platformy o kolejne funkcje, czyli pozostawiamy stałą możliwość doskonalenia oferowanej usługi – mówi Jakub Luboński, managing director w agencji LoboSystem.

Rynek programów lojalnościowych rozwija się w Polsce intensywnie już od kilku lat, jednak do tej pory był domeną stacji benzynowych oraz hipermarketów. LoboSystem proponuje zautomatyzowany produkt, który ułatwia tego typu działania w przedsiębiorstwach również z innych branż. System powstał z potrzeby unifikacji i uproszczenia działań lojalnościowych oraz polepszenia ich efektywności tak, aby budżety alokowane w marketing relacyjny były optymalizowane. Innowacyjność produktu została doceniona już w fazie projektowej.

System jest wzbogacony o wiele zróżnicowanych modułów, jak Panel Klienta i Uczestnika, Mechanika i Ewidencja Danych, Nagrody, Komunikacja, Raportowanie, Budżetowanie oraz Materiały Promocyjne. Nowatorskim rozwiązaniem jest dodatkowa aplikacja E-Learning, wyposażona w  interfejs, która umożliwia integrowanie szkoleń e-learningowych dla różnych grup odbiorców.

Poszczególne moduły systemu LoboSystem pozwalają przygotować i prowadzić programy motywacyjne, sprzedażowe i relacyjne z uwzględnieniem specyfiki konkretnej branży.
Agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem istnieje na rynku od 2010 roku. Klientom oferuje działania z zakresu marketingu relacyjnego, bezpośredniego oraz interaktywnego ze wsparciem narzędzi public relations.