Agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie wsparcia marketingowego dla swoich klientów. Jest to interaktywna aplikacja do wdrażania i kompleksowej obsługi programów lojalnościowych.
– Platforma pozwala naszym klientom na odpowiednie zarządzanie relacjami z ich partnerami biznesowymi i konsumentami. Klient otrzymuje pakiet możliwych usług i rozwiązań do jego wdrożenia oraz długoterminowej obsługi. Atutem systemu jest to, że może w pełni odpowiadać na potrzeby danej branży, grupy docelowej, a jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb naszego klienta trwa zaledwie kilka dni. Istnieje w zasadzie nieograniczona możliwość uzupełnienia platformy o kolejne funkcje, czyli pozostawiamy stałą możliwość doskonalenia oferowanej usługi – mówi Jakub Luboński, managing director w agencji LoboSystem.
Rynek programów lojalnościowych rozwija się w Polsce intensywnie już od kilku lat, jednak do tej pory był domeną stacji benzynowych oraz hipermarketów. LoboSystem proponuje zautomatyzowany produkt, który ułatwia tego typu działania w przedsiębiorstwach również z innych branż. System powstał z potrzeby unifikacji i uproszczenia działań lojalnościowych oraz polepszenia ich efektywności tak, aby budżety alokowane w marketing relacyjny były optymalizowane. Innowacyjność produktu została doceniona już w fazie projektowej.
System jest wzbogacony o wiele zróżnicowanych modułów, jak Panel Klienta i Uczestnika, Mechanika i Ewidencja Danych, Nagrody, Komunikacja, Raportowanie, Budżetowanie oraz Materiały Promocyjne. Nowatorskim rozwiązaniem jest dodatkowa aplikacja E-Learning, wyposażona w interfejs, która umożliwia integrowanie szkoleń e-learningowych dla różnych grup odbiorców.
Poszczególne moduły systemu LoboSystem pozwalają przygotować i prowadzić programy motywacyjne, sprzedażowe i relacyjne z uwzględnieniem specyfiki konkretnej branży.
Agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem istnieje na rynku od 2010 roku. Klientom oferuje działania z zakresu marketingu relacyjnego, bezpośredniego oraz interaktywnego ze wsparciem narzędzi public relations.