Zgodnie z zapowiedziami ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której obok Marka Kondrata, tradycyjnie już twarzy reklamowej banku, występuje światowy mistrz szachów Garri Kasparow.
Kampanię oparto na koncepcji, że kurs gry w szachy u arcymistrza można mieć za darmo, jest to bowiem kurs internetowy. Tak samo internetowe konto w ING Banku Śląskim nic nie kosztuje, zgodnie z claimem ING BŚ: “Internetowi nie płacą”.
Kampanię pt. “Wejdźmy do internetu” przygotowały agencja reklamowa Brain (kreacja) oraz dom mediowy PanMedia Western (planowanie i zakup mediów). Kampania będzie prowadzona w telewizji (emisje spotów w TVP1 i TVP2, Polsat, TVN i stacjach tematycznych) oraz internecie (wideo streaming i bannery w największych polskich portalach, m.in.: Onet, WP i O2, oraz w serwisach społecznościowych YouTube, NK i Facebook).
ING Bank Śląski, jak już nas zdążył przyzwyczaić w swoich reklamach, kurs gry w szachy potraktował oczywiście z przymrużeniem oka.
– W spocie telewizyjnym zaprasza nas do niego sam prowadzący – Kasparow. Finał kursu znaleźć można na stronie internetowej, na której Garri Kasparow oraz Marek Kondrat przedstawiają w żartobliwej formie tajniki partii szachowych – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej.
W kontekście filmu pt. “Debiut polski” przypominamy, że Marek Kondrat debiutował jako młody chłopak w filmie Sylwestra Chęcińskiego z 1961 r. pt. “Historia żółtej ciżemki”.
Kampanii “Wejdźmy do internetu” towarzyszy konkurs “Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”, w którym wygrać można m.in. samochód Honda CR-Z. W 20 wybranych centrach handlowych zlokalizowanych w największych polskich miastach (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Zabrze, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rybnik, Warszawa, Wrocław) zostaną zorganizowane eventy eksponujące główną wygraną w konkursie.