Kraj

ING stawia na darmowe szachy [WIDEO]

Kurs gry w szachy u mistrza świata Garri Kasparowa nic nie kosztuje, bo jest internetowy - tak ING Bank Śląski reklamuje internetowe konta bez opłat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR4WPvdh-u28%3Ffs%3D1%26hl%3Dpl_PL%22%7D
Zgodnie z zapowiedziami ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której obok Marka Kondrata, tradycyjnie już twarzy reklamowej banku, występuje światowy mistrz szachów Garri Kasparow.

Kampanię oparto na koncepcji, że kurs gry w szachy u arcymistrza można mieć za darmo, jest to bowiem kurs internetowy. Tak samo internetowe konto w ING Banku Śląskim nic nie kosztuje,  zgodnie z claimem ING BŚ: “Internetowi nie płacą”.

Kampanię pt. “Wejdźmy do internetu” przygotowały agencja reklamowa Brain (kreacja) oraz dom mediowy PanMedia Western (planowanie i zakup mediów). Kampania będzie prowadzona w telewizji (emisje spotów w TVP1 i TVP2, Polsat, TVN i stacjach tematycznych) oraz internecie (wideo streaming i bannery w największych polskich portalach, m.in.: Onet, WP i O2, oraz w serwisach społecznościowych YouTube, NK i Facebook).

ING Bank Śląski, jak już nas zdążył przyzwyczaić w swoich reklamach, kurs gry w szachy potraktował oczywiście z przymrużeniem oka.

– W spocie telewizyjnym zaprasza nas do niego sam prowadzący – Kasparow. Finał kursu znaleźć można na stronie internetowej, na której Garri Kasparow oraz Marek Kondrat przedstawiają w żartobliwej formie tajniki partii szachowych – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej.

W kontekście filmu pt. “Debiut polski” przypominamy, że Marek Kondrat debiutował jako młody chłopak w filmie Sylwestra Chęcińskiego z 1961 r. pt. “Historia żółtej ciżemki”.

Kampanii “Wejdźmy do internetu” towarzyszy konkurs “Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”, w którym wygrać można m.in. samochód Honda CR-Z. W 20 wybranych centrach handlowych zlokalizowanych w największych polskich miastach (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Zabrze, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rybnik, Warszawa, Wrocław) zostaną zorganizowane eventy eksponujące główną wygraną w konkursie.