Kraj

W spocie Netii Kot wali w bęben [WIDEO]

Operator telekomunikacyjny reklamuje usługę "Internet bez VAT".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fj1NOe_et_Vw%3Ffs%3D1%26hl%3Dpl_PL%22%7D
Operator telekomunikacyjny Netia rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę “Internet bez VAT”. Klienci, którzy z niej skorzystają, zapłacą za abonament w pakiecie z telefonem kwotę obniżoną o wartość podatku VAT (23 proc.) nawet przez cały okres trwania umowy.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, stacjach radiowych oraz internecie. Wsparta będzie również działaniami BTL.

Tomasz Kot występuje w towarzystwie muzyków z orkiestry reprezentacyjnej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nadarzynie. W warstwie muzycznej spot jest nawiązaniem do poprzedniej kampanii, “Transu w Netii”.

Spot został nakręcony w studiu koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego. Muzykę przygotował znany duet producentów muzyki klubowej, występujący pod nazwą Wet Fingers (DJ Adamus i Mafia Mike), oraz Grzegorz Jabłoński.

– Podobnie jak w przypadku wszystkich dotychczasowych kampanii reklamowych Netii, również tym razem chcieliśmy tak skonstruować przekaz promocyjny, aby jego oglądanie było dla widza dobrą zabawą, a sam spot wyróżnił się z bloku reklamowego. Jak zwykle doskonała rola twarzy Netii – Tomasza Kota – pomaga w osiągnięciu tego celu – mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brasil oraz dom mediowy ZenithOptimedia.