Operator telekomunikacyjny Netia rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę “Internet bez VAT”. Klienci, którzy z niej skorzystają, zapłacą za abonament w pakiecie z telefonem kwotę obniżoną o wartość podatku VAT (23 proc.) nawet przez cały okres trwania umowy.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, stacjach radiowych oraz internecie. Wsparta będzie również działaniami BTL.
Tomasz Kot występuje w towarzystwie muzyków z orkiestry reprezentacyjnej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nadarzynie. W warstwie muzycznej spot jest nawiązaniem do poprzedniej kampanii, “Transu w Netii”.
Spot został nakręcony w studiu koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego. Muzykę przygotował znany duet producentów muzyki klubowej, występujący pod nazwą Wet Fingers (DJ Adamus i Mafia Mike), oraz Grzegorz Jabłoński.
– Podobnie jak w przypadku wszystkich dotychczasowych kampanii reklamowych Netii, również tym razem chcieliśmy tak skonstruować przekaz promocyjny, aby jego oglądanie było dla widza dobrą zabawą, a sam spot wyróżnił się z bloku reklamowego. Jak zwykle doskonała rola twarzy Netii – Tomasza Kota – pomaga w osiągnięciu tego celu – mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.
Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brasil oraz dom mediowy ZenithOptimedia.