Przetargi

OS3 Multimedia wygrała przetarg PKO BP

Agencja prawdopodobnie podpisze umowę na trzy lata.

PKO Bank Polski wybrał OS3 Multimedia w przetargu na wybór agencji interaktywnej (o przetargu pisaliśmy w MMP24 z 2 lipca ub.r.). Jak wynika z naszych informacji, agencja przez trzy najbliższe lata będzie świadczyć usługi dla banku i całej jego grupy kapitałowej. Roczny budżet banku przeznaczony na działania w internecie wynosi kilkadziesiąt milionów złotych.

Wybrana agencja stworzy nowe serwisy informacyjno-sprzedażowe grupy kapitałowej, a także zajmie się ich bieżącą obsługą oraz będzie odpowiadać za bieżącą obsługę wszystkich kampanii internetowych banku i spółek z grupy kapitałowej.

Nie udało nam się potwierdzić tych informacji z przedstawicielami PKO BP. Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu PKO BP, nie chciał tych doniesień komentować.

Przypomnijmy, że w ub.r. PKO BP unieważnił po kilku miesiącach przetarg na kompleksową obsługę banku i innych podmiotów z Grupy Kapitałowej PKO BP w internecie (pisaliśmy o tym w MMP24 z 16 maja ub.r.). Przedstawiciele banku nie wyjaśnili wówczas przyczyn tej decyzji.